Presentació dels nous projectes del conveni de col·laboració Diputació-La Caixa per a la conservació i la defensa del medi ambient

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, i el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, presentaran els projectes de l’Obra Social ‘la Caixa’ inclosos al conveni de col·laboració entre ambdues institucions, per tal de desenvolupar actuacions per a la conservació i la defensa del medi ambient i afavorir la integració de col·lectius amb risc d’exclusió social a les comarques lleidatanes. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment