Presentació dels guanyadors dels Premis Lleida 2011. Saló de Plens. Ajuntament de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la roda de premsa de presentació dels guanyadors dels Premis Literaris 2011 que se celebrarà al Saló de Plens de l’Ajuntament de Lleida. La presentació comptarà amb l’assistència de la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol.