Presentació dels goigs del Palau d’Anglesola
La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a la presentació dels goigs del Palau d’Anglesola que ha fet la impremta de la Diputació de Lleida. Lleida, 28 d'agost de 2015