Presentació dels equips del Club Bàsquet Lleida. Pavelló Municipal de Cappont. Lleida

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte de presentació dels equips del Club Bàsquet Lleida que se celebrarà al pavelló municipal de Cappont de la ciutat de Lleida.

Descarregar esdeveniment