Presentació dels equips de la temporada 2014/15 de l’Associació Esportiva Sedis Basquet. Palau d’Esports de la Seu d’Urgell

 El diputat Antoni Navinés assistirà a la presentació dels equips de la temporada 2014/15 de l’Associació Esportiva Sedis Basquet a la que seguirà el partit de pretemporada de l’equip de Lliga Femenina Cadi La Seu- Metropole Toulouse TGM.

Descarregar esdeveniment