Presentació dels Campionats del Món de Telemark a Espot. Sala Viladrich

La sala Viladrich de la Diputació de Lleida acollirà la presentació dels Campionats del Món de Telemark, que se celebrarà a Espot entre l’11 i el 17 de març. A la presentacio hi assistirà el vicepresident del Patronat de Turisme i diputat, Gerard Sabarich; el president d'FGC, Enric Ticó; el director del Turisme i Muntanya, Albert Solà; el delegat del Govern de la Generalitat de l'Alt Pirineu i Aran, Albert Alins; l’alcalde d’Espot, Agustí Perot, i la cap de Comunicació i Marketing de FGC, Montse Coronas.

Descarregar esdeveniment