Presentació del XVI Autocross Ciutat de Lleida Campionat d’Espanya i de Catalunya. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació del XVI Autocross Ciutat de Lleida Campionat d’Espanya i de Catalunya. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla; del president de l’Escuderia Lleida, Francesc Cànovas; del secretari de l’Escuderia Lleida, David Domingo; del representant d’Esports a Lleida de la Generalitat de Catalunya, Joan Ramon Solsona, i del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Txema Alonso.