Presentació del VI Campionat de botifarra “Contro i recontro” que se celebrarà a Balaguer
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del VI Campionat de botifarra “Contro i recontro” amb persones que pateixen trastorns mentals. El campionat se celebrarà a Balaguer el dissabte, 16 de maig.
L’acte comptarà amb la participació de la presidenta de l’ASM La Noguera, Mercè Torrentallé, i un representant del Club de Botifarra d’Alguaire.
Lleida, 15 de maig de 2015