Presentació del servei de gestor d’expedients de la Diputació de Lleida per a ajuntaments i EMD

11.00 hores.- Presentació del servei de gestor d’expedients de la Diputació de Lleida per a ajuntaments i EMD. Sala de Premsa, Diputació de Lleida. El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez; acompanyat del director del Departament de Noves Tecnologies i Administració electrònica, Ivan Bertran, presentaran demà divendres a les 11.00 hores, el nou servei de gestor d’expedients ofert per la Diputació de Lleida, un cop finalitzada amb èxit la implantació de les primeres proves pilot. La presentació tindrà lloc a la Sala de Premsa de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)  

Descarregar esdeveniment