Presentació del seminari 'Mobilitzem-nos, mon rural. Noves ruralitats per als territoris'
L’alcalde de Torrebesses, Mario Urrea; el president de la Fundació Privada Horitzons 2050, Antoni Gelonch, i el director del seminari, Carles Llop, presentaran el Seminari ‘Mobilitzem-nos, mon rural Noves ruralitats per als territoris’, que tindrà lloc a l’IEI i a Torrebesses els dies 17 i 18 de novembre, sota la organització de la Fundació Privada Horitzons 2050.