Presentació del projecte Sibèria 2012 de l’equip Lleida Extrem. Sala de premsa. Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del projecte Sibèria 2012 de l’equip Lleida Extrem, associació Esportiva Ekke Lleida. La presentació comptarà amb la participació del Cap de Relacions Interdepartamentals, Antoni Fo, i dels membres de l’equip Lleida World Extrem, els atletes Arcadi Climent i Kike Borràs, i Rafa Ariño i Ivan Talavera, encarregats d’enregistrar i documentar l’experiència.