Presentació del projecte ‘Regeneració urbana dels municipis de l’Urgell. Fase 1- habitatge’
El diputat Òscar Martínez assistirà a la presentació del projecte ‘Regeneració urbana dels municipis de l’Urgell. Fase 1- habitatge’, que se celebrarà a la sala polivalent del castell de Ciutadilla, sota l’organització del Consell Comarcal de l’Urgell.