Presentació del projecte de nous accessos de l’AP-2 de la Diputació de Lleida al director general de Relacions Institucionals i amb el Parlament
El president de la Diputació, Joan Talarn, presentarà el projecte de nous accessos de l’AP-2, redactat pels Serveis Tècnics de la Diputació de Lleida, al director general de Relacions Institucionals i amb el Parlament, Bernat Costas. La trobada comptarà també amb la participació dels vicepresidents Jordi Latorre i Ferran Accensi i el diputat Marc Baró, així com del delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Bernat Solé. L’atenció als mitjans de comunicació que ho desitgin es farà a partir de les 12.30 hores.