Presentació del projecte ‘Camins de Pedra. El Sindicat-Tarrés’

La vicepresidenta de la Diputació i presidenta de la Comissió de Turisme, Rosa Pujol; l’alcalde de Tarrés, Carles Móra; el  director de la consultora Restneige i responsable del projecte, Òscar Balcells, i el cap de Promoció i Màrqueting del Patronat de Turisme, Juli Alegre, presentaran el projecte ‘Camins de Pedra. El Sindicat-Tarrés’, que impulsa el poble de Tarrés a la comarca de les Garrigues.   El projecte vol posar en valor els atractius patrimonials, culturals i paisatgístics d’aquest petit municipi de les Garrigues baixes amb una proposta que ofereix diversos circuits per a la practica del senderisme, el trail running i el ciclisme amb totes les seves modalitats en un espai d’unes 1.400 hectàrees.

Descarregar esdeveniment