Presentació del projecte “Benvinguts Senderistes i Cicloturistes” i lliurament dels diplomes i plaques als establiments certificats assistents
El diputat de la Diputació de Lleida i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, participarà en la presentació del projecte “Benvinguts Senderistes i Cicloturistes” i lliurament dels diplomes i plaques als establiments certificats assistents.
Lleida, 5 de març de 2015