Presentació del projecte ‘Al poble hi ha de tot’
El vicepresident de la Diputació de Lleida i alcalde de Torre-serona, Agustí Jiménez, acompanyat del diputat Fermí Masot i del director de l’àrea de Cooperació, Víctor Peguera, participarà en la presentació del projecte ‘Al poble hi ha de tot’, una iniciativa que impulsa l’Agrupació de Micropobles del Segrià i que té com a objectiu impulsar el comerç local i afavorir el consum de productes de proximitat. L’acte -que tindrà lloc a la Carnisseria Ribes de Sarroca de Lleida- comptarà també amb la participació del portaveu de l’Agrupació de Micropobles del Segrià i alcalde de Montoliu de Lleida, Eduard Murgó i dels alcaldes dels diferents municipis que participen en el projecte.