Presentació del projecte Àgora Còmic

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, presentarà el projecte Àgora Còmic, juntament amb un dels promotors del projecte, el dibuixant i periodista Alfons López, i el coordinador del professorat de secundària i batxillerat de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL, Anton Not. El projecte té com a objectiu difondre l’art del còmic als instituts del territori i compta amb la participació de l’Ondara. Escola d’Art i Superior de Disseny de Tàrrega; l’Escola Municipal d’Art Leandre Cristòfol de Lleida, l’Institut Màrius Torres de Lleida i el Col·legi Episcopal de Lleida.

Descarregar esdeveniment