Presentació del projecte ‘Agenda N-230’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyarà el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma), Xavier Flores, en la reunió que mantindrà a Vielha amb representants de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Lleida, la Síndica d’Aran, el Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça i alcaldes de la Val d’Aran per presentar el projecte ‘Agenda N-230’. A la reunió també hi assistirà el secretari general per al Repte Demogràfic del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Paco Boya, i el subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín. Es farà una atenció als mitjans de comunicació a les 12.45 hores. La reunió tindrà lloc a la seu del Consell Generau d’Aran (Plaça d’Aran, 1-2 de Vielha).