Presentació del projecte ‘Activa´t per la Salut Mental’ de la Federació Salut Mental Catalunya

La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol, assistirà a la presentació del projecte ‘Activa´t per la Salut Mental’ de la Federació Salut Mental Catalunya, que se celebrarà a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida. L’acte comptarà amb les intervencions de la vocal de la junta de la Federació Salut Mental Catalunya i presidenta de Salut Mental Ponent, Eva Barta; el vicepresident i responsable de Recerca, Desenvolupament, Innovació i Relacions Internacionals de Veus (Federació Catalana d'Entitats de Salut Mental en 1a persona), Fran Eiroa; el director dels Serveis de Salut Mental de GSS-Hospital Universitari de Santa Maria i de SJD Terres de Lleida, Josep Pifarré; i el president de Salut Mental Catalunya - Coordinadora Terres de Lleida, Josep Lavin.

Descarregar esdeveniment