Presentació del programa ‘Fem banda’

El director de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, Joan Josep Ardanuy; el director del festival, Amadeu Urrea; l’alcalde de Torrebesses, Mario Urrea; i el regidor de Cultura de la Paeria de Lleida, Jaume Rutllant, participaran en la roda de premsa de presentació del programa de ‘Fem banda’.

Descarregar esdeveniment