Presentació del programa aracoop. Palau de la Generalitat
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, assistirà a la presentació del programa aracoop amb la participació del conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig.
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, assistirà a la presentació del programa aracoop amb la participació del conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig.