Presentació del programa ACTIO
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, participarà en l’acte de presentació del programa ACTIO, que se celebrarà a la Diputació de Tarragona. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, participarà en l’acte de presentació del programa ACTIO, que se celebrarà a la Diputació de Tarragona. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)