Presentació del programa ACTIO

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, participarà en l’acte de presentació del programa ACTIO, que se celebrarà a la Diputació de Tarragona. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment