Presentació del Pacte Nacional per la Llengua a Lleida i de l’informe Un marc sociolingüístic igualitari per a la llengua catalana

Els vicepresidents Jordi Latorre, Estefania Rufach i Ferran Accensi; la diputada Helena Martínez i els diputats Jaume Rutllant, Carles Gibert, Jordi Verdú i Joan Gilart assistiran a l’acte de presentació del Pacte Nacional per la Llengua a Lleida i de l’informe Un marc sociolingüístic igualitari per a la llengua catalana, que tindrà lloc a l’Auditori-Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida (campus de Cappont), sota l’organització de la Secretaria de Política Lingüística del Departament de Cultura.   L’acte comptarà amb una intervenció per vídeo de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, i presencials de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el delegat territorial del Govern a Lleida, Bernat Solé; el secretari de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila, i el coordinador de l’informe acadèmic sobre la situació de la llengua, Miquel Àngel Pradilla.

Descarregar esdeveniment