Presentació del nou servei ACTIO d’assistència als municipis

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presentarà al Col·legi de Secretaris i Interventors una nova eina del servei d’assistència als municipis SAM. És la plataforma Actio, desenvolupada per la Diputació de Tarragona, i que permetrà el desplegament de l’administració electrònica gràcies al conveni de col·laboració entre les dues institucions. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment