Presentació del nou servei ACTIO d’assistència als municipis
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presentarà al Col·legi de Secretaris i Interventors una nova eina del servei d’assistència als municipis SAM. És la plataforma Actio, desenvolupada per la Diputació de Tarragona, i que permetrà el desplegament de l’administració electrònica gràcies al conveni de col·laboració entre les dues institucions. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)