Presentació del nou llibre "El que la terra m'ha donat" de Lluís Foix
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà a la presentació del nou llibre "El que la terra m'ha donat", de Lluís Foix.
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà a la presentació del nou llibre "El que la terra m'ha donat", de Lluís Foix.