Presentació del Mundial sub’20 de futbol sala

El diputat de Salut Publica i Esports, Òscar Martínez, participarà en la presentació del Mundial de futbol sala sub’20 que se celebra a la ciutat de Balaguer entre els dies 18 i 24 de novembre, amb 12 seleccions participants.   L’acte comptarà amb la presència de l’alcaldessa de Balaguer, Lorena González; el president de la Federació Catalana de Futbol Sala, Dani Vives, i la regidora d’Esports de Balaguer, Laia Vilardell.

Descarregar esdeveniment