Presentació del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2022’

La diputada Helena Martínez; la directora del Centre Neurorehabilitador Martí Pol, Mònica Nieves, i l’alcalde de Maials, David Masot, participaran en la roda de prems de presentació d’una nova edició del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’, que tindrà lloc el dia 10 de juliol i que celebrarà l’acte principal a les piscines municipals de Maials, a les 12.00 hores.

Descarregar esdeveniment