Presentació del logotip de la nova marca alimentària del territori ‘Gust de Lleida’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en l’acte de presentació del logotip de la nova marca alimentària del territori ‘Gust de Lleida’, des de l’estand de la Diputació a la 152a Fira de Sant Josep de Mollerussa. L’acte comptarà amb l’assistència dels consells comarcals de la demarcació de Lleida, DOP, IGP, Grups d’Acció Local, ajuntaments i una representació dels productors i productores del territori.

Descarregar esdeveniment