Presentació del llibre “Persistim”, de Gemma Aguilera i Jordi Turull
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en la presentació del llibre “Persistim”, de Gemma Aguilera i Jordi Turull, que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs. Així mateix, assistirà a l’acte el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, que hi anirà acompanyat del vicepresident Jordi Latorre i dels diputats Ramon Cónsola, Joan Gilart, Eloi Bergós, Paco Cerdà i Rosa Perelló. L’acte, presentat per la subdirectora del diari Segre, Anna Gómez, també comptarà amb la participació del cantant Lluís Llach; de la coautora del llibre, Gemma Aguilera, i de la dona de Jordi Turull, Blanca Bragulat. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)