Presentació del llibre ‘Femení plural’

El director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté participarà en l’acte de presentació del llibre ‘Femení plural’, de Mireia González i Rosa M. Giralt, que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI. L’acte comptarà també amb les intervencions del president del Consell Comarcal del Segrià, Pau Cabré; la subdirectora del diari ‘Segre’, Anna Gómez; i l’editor, Lluís Pagès.

Lleida, 4 de març de 2015

Descarregar esdeveniment