Presentació del llibre ‘El tercer estadio. Historia de la transformación digital de una organización social’

El diputat Fermí Masot, assistirà a la presentació del llibre ‘El tercer estadio. Historia de la transformación digital de una organización social’, d’Ignacio Aizpún, director general d’ATAM, la institució social de Telefónica dedicada a l’atenció de persones amb discapacitat i persones grans dependents, que tindrà lloc a l’espai Davall, al Palau de Congressos-La Llotja de Lleida.   L’acte s’emmarca en les iniciatives de la Fundació Privada Ilersis pel foment de la innovació social i la inclusió dins les activitats de l’’Escola per la vida independent’.

Descarregar esdeveniment