Presentació del II Festival de Música Antiga dels Pirineus. Capella de Sant Miquel, La Seu d’Urgell
La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa Perelló, participarà en l’acte de presentació de la segona edició del Festival de Música Antiga dels Pirineus que se celebrarà a la capella de Sant Miquel de la Seu d’Urgell.