Presentació del I Torneig Internacional de futbol sala d’Àger, Balaguer i Os de Balaguer. Sala de premsa. Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la roda de premsa de presentació del I torneig Internacional de futbol sala d’Àger, Balaguer i Os de Balaguer en les categories d’aleví i infantil, que se celebrarà entre els dies 30 de juny i 7 de juliol. L’acte de presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació- comptarà amb la participació del president del Consell Comarcal de la Noguera, Pere Prat, l’alcalde de Balaguer i diputat provincial, Josep Maria Roigé, l’alcalde d’Àger, Lluís Ardíaca, l’alcaldessa d’Os de Balaguer, Estefania Rufach; i el president del Club Àger Deportiu Montsec, David Carvajal.

Descarregar esdeveniment