Presentació del I Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya. Sala de Premsa del Palau de Congressos La Llotja

El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà a la roda de premsa de presentació del I Saló de l’Esport i Turisme de Muntanya.  

Descarregar esdeveniment