Presentació del Gran Recapte d’Aliments a Lleida 2022
El vicepresident Ferran Accensi participarà en l’acte de presentació del Gran Recapte d’Aliments a Lleida 2022, que es farà a la seu del Banc dels Aliments de Lleida.
L’acte comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; el director dels Serveis Territorials de Drets Socials a Lleida, Joan Segura, i el president del Banc dels Aliments, Antoni Fo.