Presentació del Gran Recapte d’Aliments
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de presentació del Gran Recapte d’Aliments que organitza el Banc dels Aliments de Lleida entre els dies 19 i 20 de novembre. La presentació tindrà lloc a la seu del Banc dels Aliments, al carrer de Vilanova de la Barca, 3, de Lleida, al polígon Neoparc, i comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; el president del Banc dels Aliments de Lleida, Antoni Fo, i el director del Banc dels Aliments, Oriol Berenguer.