Presentació del Festival Emergent. IMAC. Lleida

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la presentació del Festival Emergent que se celebrarà a Lleida entre els dies 26 i 28 d’octubre. La presentació tindrà lloc a l’IMAC de Lleida.

Descarregar esdeveniment