Presentació del Festival de Senderisme dels Pirineus

El vicepresident tercer, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre, assistiran a la presentació del Festival de Senderisme dels Pirineus. Lleida, 2 de juny de 2015

Descarregar esdeveniment