Presentació del documental “La gran aventura de La Canadenca”. Aula Magna de l’IEI
El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, presidirà aquest dimecres 19 de setembre a les 19.30 hores la presentació del documental ‘La gran aventura de La Canadenca’ a l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI). Durant l’acte es projectarà el documental i també intervindran el director general d’Endesa a Catalunya, Josep Maria Rovira; el director de TV3, Eugeni Sallent; el director de Programació de La 2 de TVE, Manel Arranz; el director del documental, Jordi Fortuny, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé. El discurs de cloenda anirà a càrrec del president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas. Conduirà l’acte el director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté.