Presentació del dipòsit de la col·lecció Gelonch Viladegut

El president de la Diputació de Lleida, participarà en l’acte de presentació del dipòsit de la col·lecció Gelonch Viladegut al Museu de Lleida. L’acte estarà presidit pel president de la Generalitat, Quim Torra, i la consellera de Cultura Mariàngela Vilallonga, i comptarà també amb la participació de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el propietari de la col·lecció, Antoni Gelonch, i el director del Museu de Lleida, Josep Giralt, i l’assistència del diputat Joan Gilart.

Descarregar esdeveniment