Presentació del Congrés BIT Lleida 2022
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la presentació del Congrés BIT Lleida 2022, la trobada de referència de la bioeconomia, la innovació i la tecnologia a Catalunya, que se celebrarà els dies 29 i 30 de setembre a l’Auditori Leandre Cristòfol del Palau de Congressos-La Llotja.
La presentació –que tindrà lloc al foyer de la Llotja- comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el delegat del Govern a Lleida, Bernat Solé; el vicepresident de la Cambra de Comerç de Lleida, Marc Cerón; la vicerectora de Recerca i Transferència de la UdL, Olga Martín; el responsable de relacions exteriors del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Ignasi Rodríguez, i el director general de Fira de Lleida, Oriol Oró.