Presentació del Clínic de futbol femení a Balaguer. Sala Viladrich. Diputació de Lleida
La Sala Viladrich de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Clínic de futbol femení que se celebrarà a Balaguer el pròxim 1 de maig. La presentació comptarà amb la presència del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo, el regidor d’Urbanisme, Esports i Joventut de l’Ajuntament de Balaguer, Guifré Ricart; el president del Club de futbol de Balaguer, Josep Burgués; el subdelegat de la Federació Catalana de Futbol a Lleida, Jordi Solé, i el directiu de la Federació Catalana de Futbol i delegat de la Federació Catalana de Futbol a Lleida, Jordi Terés.