Presentació del cicle ‘L’Aigua, un diàleg necessari’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; la coordinadora de la Secció de Ciències Agroalimentàries de l’IEI, Gemma Echeverría, i el membre de la secció de Llengua i Literatura de l’IEI, Salvador Escudé, presentaran en roda de premsa el cicle ‘L’aigua, un diàleg necessari. Passat, present i futur d’un recurs essencial’.
Un cicle de taules rodones per reflexionar sobre el paper clau de l’aigua al nostre territori: usos, educació, innovació o canvi climàtic, organitzat per l’IEI del 29 d’abril al 27 de maig.