Presentació del cicle ‘Festival de Música de la vila de Rialp’. Pati de l’IEI

La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, participarà en l’acte de presentació del cicle ‘Festival de Música de la Vila de Rialp’, que se celebrarà al Pati de l’IEI. El festival s’iniciarà amb l’actuació del quartet Prysma.

Descarregar esdeveniment