Presentació del cicle de Música al Pati 2011

La vicepresidenta de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la presentació del cicle de Música al Pati 2011, amb el concert a càrrec del grup Lauzeta.

Descarregar esdeveniment