Presentació del cicle de Música al Pati 2011
La vicepresidenta de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la presentació del cicle de Música al Pati 2011, amb el concert a càrrec del grup Lauzeta.
La vicepresidenta de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la presentació del cicle de Música al Pati 2011, amb el concert a càrrec del grup Lauzeta.