Presentació del Campionat Nacional Base de Gimnàstica Artística Femenina
La diputada Helena Martínez i el diputat Paco Cerdà participaran en l’acte de presentació del Campionat Nacional Base de Gimnàstica Artística Femenina, que se celebrarà al pavelló Espai Fruita-Barris Nord entre els dies 23 i 26 de juny.