Presentació del Campionat d’Espanya Sub 16 d’Atletisme

El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la roda de premsa de presentació del Campionat d’Espanya sub16 d’Atletisme que se celebrarà els dies 20 i 21 de juliol a l’Estadi Municipal de les Basses.   La presentació -que tindrà lloc a la regidoria d’Esports de la Paeria, a l’Edifici Mercolleida- comptarà amb les intervencions de regidor d’Esports i de Cooperació de l’Ajuntament de Lleida, Jackson Quiñonez; la vicepresidenta de la Real Federación Española de Atletismo i presidenta de la Federació Catalana d’Atletisme, Mercè Rosich; el delegat territorial de la Federació Catalana d’Atletisme a Lleida, Juli Niubó; la representant territorial de l’Esport i l’Activitat Física a Lleida, Lourdes Ravetllat, i el president del Club Aldhara Lleida UA, Sebas Vidal.

Descarregar esdeveniment