Presentació del Campionat d’Espanya d’esquí nàutic
La diputada Helena Martínez participarà en l’acte de presentació del Campionat d’Espanya d’esquí nàutic que tindrà lloc a les instal·lacions de 2Llacs a Gimenells entre els dies 24 i 26 de setembre, sota l’organització del Club Esportiu Lleida Ski&Wake. L’acte comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Gimenells i Pla de la Font, Dante Pérez; el president de la Federació Espanyola d’Esquí Nàutic, Francisco Fernández; el tinent d’alcalde de la Paeria, Paco Cerdà; el regidor d’Esports de la Paeria, Ignasi Amor; la representant territorial de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat; el representant de la Comunitat de Regants de Gimenells i Pla de la Font, Joan Pérez; el finalista de salts a l’Europeu d’esquí nàutic 2021, Àlvar Noguera, i el director tècnic de 2Llacs i de comitè organitzador, Xavi Roy.