Presentació del Campionat d’Espanya de tennis aleví

La diputada Sandra Marco participarà en la presentació del Campionat d’Espanya de tennis aleví que se celebrarà a les pistes del Club Tennis Urgell entre els dies 23 i 30 de juny. L’acte comptarà amb les intervencions del president del Club Tennis Urgell, Òscar Villaverde; el president del Comitè juvenil de la Federació Espanyola de Tennis (RFET), Fernando Sacristán; el delegat a Lleida de la FCT, José Luis Solans, i el jutge àrbitre del torneig, Carlos Coll.

Descarregar esdeveniment