Presentació del Campionat d’Espanya de Motocròs de Bellpuig
El diputat Jordi Verdú; l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte; la representant territorial a Lleida de la Secretaria General de l'Esport i de l’Activitat Física, Lourdes Ravetllat; el director de cursa i president del Moto Club Segre, Lluís Capdevila; i el vicepresident primer de la Federació Espanyola de Motociclisme, Domènec Fernández, presentaran el Campionat d’Espanya de Motocròs. Memorial Josep Armengol que se celebrarà al circuit de Montperler. Circuit de Motocròs de Catalunya de Bellpuig els dies 21 i 22 de maig.